رفع چین و چروک پوست با گیاهان دارویی

رفع چین و چروک پوست با گیاهان دارویی

داشتن پوستی صاف و شفاف موجب می شود تا چهره فرد جوان تر به نظر برسد .  برای داشتن چنین پوستی راه های بسیاری از جمله جراحی ، دارو های شیمیایی مختلف ، لوازم آرایشی مختلف و …. وجود دارد .

استفاده از گیاهان دارویی و راهکار های طب سنتی به داشتن پوستی درخشان و شفاف کمک می کند .

گیاهان دارویی می تواند موجب کاهش چین و چروک پوست صورت شود . این گیاهان بخصوص برای پوست های  نازک که حساس تر هستند ، بسیار مناسب می باشد .

آلوئه ورا :

آلوئه ورا دارای ژله ای در میان خود می باشد . این ژل خواص بسیاری دارد . این ژل دارای ترکیباتی است که موجب احیا و ترمیم و بازسازی پوست می شود . این گیاه در رفع چین و چروک بسیار موثر می باشد . می توانید این ژل را روی هر قسمت از بدن که می خواهید قرار دهید . این ژل بخصوص برای پوست های خشک و حساس مناسب است .

بابونه :

این گیاه خواص مرطوب کنندگی خاصی دارد . بابونه برای پوست های حساس و نازک بسیار مناسب و برای رفع چین و چروک آن ها بسیار موثر است . بابونه به عنوان یک گیاه جوان کننده شناخته می شود . می توانی از این گیاه دمنوشی تهیه کرده و صورتتان را با شستشو دهید .

روغن زیتون :

این روغن برای بخشیدن نرمی و لطافت به پوست شما بسیار موثر است .

اسطوخودوس :

این گیاه برای شادابی و رفع چین چروک پوست بسیار موثر است . اسطوخودوس موجب شادابی و نشاط پوست شما می شود .

 

جوانسازی پوست با گیاهان دارویی

آویشن ، برگ رزماری ، گل رز و … نیز از جمله گیاهان مناسب برای برا رفع چین و چروک و شادابی پوست می باشد .

علاوه بر استفاده از گیاهان معرفی شده برای رفع چین و چروک باید یک سری از موارد دیگر را نیز رعایت کنید . مهم ترین نکته خواب است . داشتن حداقل ۸ ساعت خواب روزانه موجب شادابی پوست می شود .
استفاده از رژیم غذایی مناسب شامل سبزیجات تازه ، پیاز خام ، شیر ، ویتامین E.، ویتامین C ( پرتقال ، هندوانه ، خربزه درختی ، گریپ فروت ، طالبی ، گل کلم ، گوجه فرنگی ) و استفاده از کرم گیاهی بعد از حمام نیز در داشتن پوست عاری از چین و چروک موثر است .

برای خرید هر کدام از گیاهان دارویی فوق می توانید به قسمت فروشگاه وبسایت اسطوخودوس مراجعه کنید .


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید