طرز تهیه دمنوش عسل زنجبیل

طرز تهیه دمنوش عسل زنجبیل

همه ما با خواص بسیار زیاد عسل طبیعی و زنجبیل آشنا هستیم. امروز قصد داریم از خواص بسیار زیاد دمنوش عسل زنجبیل که نحوه تهیه آن را به شما آموزش خواهیم داد، آشنا شویم.


فواید دمنوش عسل زنجبیل شامل درمان مشکلات تنفسی، بهبود گردش خون، تقویت سیستم ایمنی، درمان مشکلات تنفسی، جلوگیری از سرطان و … می باشد. در زیر به توضیح برخی از این خواص خواهیم پرداخت.

درمان آسم :

اعتقاد بر این است که ترکیبی از عسل و زنجبیل همراه با فلفل سیاه قادر به درمان یا کاهش اثرات آسم می باشد. این مخلوط خاصیت ترمیم کنندگی و ضد التهابی دارد که جریان اکسیژن را به ریه ها بهبود می بخشد و به عروق خونی کمک می کند.

کاهش مشکلات تنفسی :

مخلوطی از عسل و زنجبیل عصاره برای افرادی که دچار سرفه، سرما، گلودرد و آبریزش بینی می شوند، می تواند بسیار مفید باشد.

جلوگیری از سرطان :

زنجبیل موجب کاهش تهوع و استفراغ های ناشی از سرطان و شیمی درمانی می شود. از این رو این دمنوش می تواند بسیار برای این بیماران کمک کننده باشد.

دمنوش عسل زنجبیل همچنین برای تهوع دوران بارداری نیز مفید می باشد.

کمک به هضم :

اعتقاد بر این است که زنجبیل و عسل به علت ویژگی هایی که دارند به گوارش بهتر کمک می کنند.. علاوه بر این، هر دو آنها دارای خواص آنتی اکسیدانی هستند که به سیستم ایمنی بدن کمک می کنند. در نتیجه، به بالا رفتن ایمنی بدن کمک می کنند. مصرف یک قاشق چای خوری از زنجبیل و عسل برای افرادی که دارای سیستم گوارش ضعیف هستند بسیار مفید است.
عسل و زنجبیل دارای سطوح بالای پروتئین می باشند که در فرایند گوارش کمک می کنند و همچنین ترشح صفرا را تحریک می کنند که به حل کردن چربی کمک می کنند.

محافظت از سلامت قلب :

خواص آنتی اکسیدانی عسل و زنجبیل نشان می دهد که رفتار پروستاگلاندین در بدن کاهش می یابد. پروستاگلاندین ها ترکیبات چربی هستند که ازایجاد اسیدهای چرب جلوگیری می کند. از این رو سبب کاهش فشار خون شده و از حملات قلبی و سکته مغزی جلوگیری می کند.

طرز تهیه دمنوش عسل زنجبیل :

برای تهیه دمنوش عسل زنجبیل  کافی است مقداری ریشه زنجبیل و عسل طبیعی تهیه کنید. دمنوشی از زنجبیل تهیه کرده، سپس مقداری عسل به آن اضافه کنید. می توانید به این ترکیب دارچین نیز در صورت دلخواه اضافه کنید.

 

برای خرید انواع گیاهان دارویی می توانید به فروشگاه وب سایت اسطوخودوس مراجعه و یا روی تصویر زیر کلیک کنید.

 

 

خرید محصول


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید