چند نمونه از گیاهان دارویی برای لاغری

چند نمونه از گیاهان دارویی برای لاغری

چاقی یکی از بزرگترین دغدغه های عصرحاضر می باشد. راه های بسیاری برای کاهش وزن وجود دارد اما آنچه که مد نظر ما می باشد معرفی گیاهان دارویی برای لاغری می باشد.

گیاهان دارویی برای لاغری دامنه گسترده ای دارد، به همین سبب انتخاب درست گیاهان در کسب نتیجه ی دلخواه شما بسیار تاثیرگذار می باشد. این گیاهان هرکدام دارای خواص و مضرات منحصر به فردی می باشد. شما باید با توجه به دیگر خواص گیاه دارویی مورد نظر را انتخاب کنید.

گیاهان دارویی برای لاغری :

یکی از گیاهان بسیار چربی سوز، زیره سبز می باشد. زیره دارای خواصی چون هضم غذا، دفع سموم، تقویت سیستم ایمنی بدن و … می باشد.

زنیان شما را از شر چربی های انباشته شده نجات می دهد. زنیان همچنین  خواصی ماندد ضد اسپاسم، ضد سرفه، تقویت کننده معده و کبد، درمان تنگی نفس و… می باشد. این گیاه برای افراد با مزاج گرم توصیه نمی شود.

این گیاه متابولیسم بدن را افزایش می دهد و سبب افزایش سوخت ساز بدن می شود. گل ختمی همچنین دارای فواید دیگری چون درمان بیماری های عصبی، درمان بیماری های قلبی، درمان یبوست، کاهش فشار خون، بهبود کبد و … می باشد.

کیالک نیز یکی گیاهان دارویی برای لاغری می باشد. درمان بی خوابی، تقویت معده و روده و… می باشد. از این گیاه می توانید دمنوشی تهیه کرده و میل کنید.

این گیاه کم کالری بوده و به هضم راحت تر غذا کمک می کند. از طرفی گشنیز مانع از جذب چربی در دستگاه گوارش می شود.
برای استفاده از این گیاه شما می توانید از آن در آشپزی استفاده کنید و یا از برگ های خشک شده گیاه دمنوشی تهیه کنید.

این چای یکی از چربی سوز ترین نوشیدنی ها محسوب می شود. چای سبز سوخت و ساز بدن را افزایش داده و از جذب چربی جلوگیری می کند.

توجه :

در مصرف هیچ یک از گیاهان فوق زیاده روی نکنید. در صورتی که پس از مصرف احساس ناخوشایندی داشتید از مصرف آن خودداری کنید.

 

برای خرید هر یک از گیاهان دارویی فوق می توانید به فروشگاه وبسایت اسطوخودوس مراجعه و یا روی تصویر زیر کلیک کنید.

 

خرید محصول


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید