چه چیز هایی موجب سقط جنین می شود

چه چیز هایی موجب سقط جنین می شود

غذا و گیاهانی وجود دارند که مصرف آن ها سلامتی جنین را به خطر می اندازند . در این مطلب قصد داریم با غذا ها و ترکیباتی که موجب سقط جنین می شود آشنا شویم .

مصرف مرغ و تخم مرغ خام :

مصرف تخم مرغ برای تقویت مادر و نوزاد بسیار مفید است . مصرف مرغ و تخم مرغی که نپخته باشد نه تنها مفید نیست بلکه بسیار مضر می باشد . باکتری های موجود در مرغ و تخم مرغ نپخته موجب به خطر افتادن سلامت جنین و در نتیجه سقط جنین می شود . این باکتری ، سالمونلا نام دارد . سالمونلا در مرغ  ، تخم مرغ و غذا های دریایی یافت می شود .

 

کنجد و عسل برای سقط جنین

مخلوط کنجد و عسل :

مصرف دانه کنجد در مقدار زیاد موجب سقط جنین می شود . کنجد دمای بدن را افزایش می دهد از این رو می گویند کنجد غذای زمستان است . افزایش دمای بیش از حد برای جنین مضر بوده و سلامت آن را به خطر می اندازد . حال اگر کنجد با عسل مخلوط شود ، اثرات آن به مراتب بیشتر خواهد شد .

مواد غذایی غنی از ویتامین C :

آیا می دانید مصرف بیش از حد از ویتامین C می تواند جایگزین قرص های ضد بارداری شود !
مصرف مقادیر زیاد ویتامین C حتی در زمان تخمک گذاری می تواند منجر به سقط جنین شود .

 

مصرف قهوه در بارداری

 

مصرف نوشیدنی های کافئین دار :

مصرف چای و قهوه در حد معمول مشکلی ایجاد نمی کند . مصرف بیش از ۲۰۰ میلی گرم کافئین در روز منجر به سقط طبیعی جنین می شود . کافئین بدن شما را با کمبود کلسیم و آب مواجه کرده و به این ترتیب موجب سقط جنین می شود .

آلوئه ورا :

آلوئه ورا تنها برای پوست کاربرد ندارد . آلوئه ورا باعث کاهش وزن و تصفیه خون می شود . در زمان تصفیه خون ممکن است موجب خونریزی دیواره لگن و رحم شود ، از رو موجب سقط جنین می شود .

هسته انواع میوه :

هسته میوه جات گفته می شود ، ذات گرمی دارد . این ذات گرم موجب بالا رفتن دمای بدن و سقط می شود . حال ممکن است به سقط نینجامد و تنها به اختلال در جنین و درد شکم منجر شود .

هلو :

هلو میوه مورد علاقه اکثر ما است . این میوه طبیعت گرمی دارد و مصرف بی رویه آن خطرناک است . مصرف این میوه موجب خونریزی شدید و لکه بینی می شود . این خونریزی بسیار مضر بوده و موجب سقط جنین می شود .

آناناس :

آناناس حاوی بروملین است . این ماده در ۳ ماهه اول بارداری خطرناک بوده و موجب سقط می شود . اما پس از آن مصرف به اندازه آناناس ضرری ندارد .

الکل :

الکل موجب نقص جسمی و روانی در جنین می شود . مصرف بیش از حد الکل موجب سقط جنین می شود .

 

مضرات پاپایا

پاپایا :

این ماده بسیار خطر است و مصرف پاپایا منجر به انقباضات رحم و در نتیجه سقط جنین می شود .

استفاده از راه حل های بالا موجب سقط جنین می شود . اگر قصد سقط جنین دارید بهترین راه مراجعه به پزشک می باشد . این موارد چند نمونه راه حل می باشد ، اما دریافت نتیجه مورد نظر را تضمین نمی کند .
برای داشتن فرزندی سالم نیز ، از مصرف موارد فوق خودداری کنید .


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید