افزایش رشد مو با استفاده از طب سنتی

افزایش رشد مو با استفاده از طب سنتی

داشتن موهایی شاداب و زیبا یکی از عوامل زیبایی محسوب می شود. گیاهان دارویی بسیاری یافت می شود که سبب رشد مو های شما می شوند.


گیاهان دارویی با تقویت رشد مو و تقویت تارهای مو سبب بهبود وضعیت مو های شما نسبت به قبل می شوند. طب سنتی گیاهان بسیاری را برای افزایش رشد مو به شما پیشنها می کند اما انتخاب بهترین گیاه دارویی، باید با توجه به سایر فواید و مضرات آن گیاه  باید صورت پذیرد. توجه داشته باشید در مصرف گیاهان دارویی هیچگاه زیاده روی نکنید.

کنجد :

کنجد یکی از گیاهان بسیار مغزی می باشد. کنجد با خواص که دارد سبب تقویت و رشد موی سر می شود. بدین منظور می توانید از از برگ این گیاه یا روغن کنجد استفاده کنید. روغن کنجد همچنین از ریزش مو نیز جلوگیری می کند.

رزماری :

رزماری از جمله گیاهان معروف در حوضه طب سنتی و زیبایی می باشد. روغن رزماری سبب تغذیه مو می شود. از این رو سبب افزایش رشد مو نیز می شود.روغن رزماری همچنین برای ایجاد موهای جدید نیز بسیار موثر است.

چای سبز :

از فواید بیشمار چای سبز، در این بخش می توان به از بین بردن شوره سر و تقویت مو اشاره کرد. بدین منظور می توانید چای سبز را به ریشه موها آغشته کنید.

روغن لیمو :

این روغن برای تقویت مو بسیار مفید می باشد. روغن لیمو سبب براق شدن و رشد مو می شود. شما می توانید این روغن را به موهای خود آغشته و ماساژ دهید.

اسانس برگاموت :

یکی از گیاهان تاثیرگذار برای مو برگاموت می باشد. این اسانس فولیکول مو را تحریک کرده و سبب افزایش رشد مو می شود. این اسانس همچنین رطوبت مو را نیز حفظ می کند.

 

برای خرید هر کدام از گیاهان دارویی فوق می توانید به فروشگاه وبسایت اسطوخودوس مراجعه و یا روی تصویر زیر کلیک کنید.

 

 

خرید محصول


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید