برای تسکین درد های استخوانی چه کنیم

برای تسکین درد های استخوانی چه کنیم

درد های استخوانی شایع ترین نوع درد در افراد با وزن بالا یا افراد سن بالا می باشد. برای درمان درد های استخوانی می توانید از گیاهان دارویی که در زیر به معرفی آن ها خواهیم پرداخت استفاده کنید.

این گیاهان دارویی در افراد مختلف می تواند، متفاوت عمل کند. برخی امکان دارد سریع تر و برخی کندتر عمل کند. شما باید با توجه به سایر خواص و مضرات گیاه، گیاه مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای تسکین درد های استخوانی می توانید دمنوش، جوشانده و یا ضمادی از گیاهان دارویی زیر تهیه کنید.

وارنگ بو یکی از بهترین گیاهان دارویی برای درد های عصبی می باشد. این گیاه برای درمان انواع درد های عصبی مثل درد دندان نیز مفید می باشد. وارنگ بو برای تسکین درد های مفصلی بسیار مفید باشد. از این گیاه می توانید دمنوشی تهیه کرده و میل کنید و یا روغن آن را روی مفاصل ماساژ دهید.

  • پونه کوهی

پونه کوهی نوعی از پونه می باشد که در دامنه کوها می روید. از این گیاه دمنوشی تهیه کرده و میل کنید.

رازیانه یکی از مهم ترین و قوی ترین گیاهان دارویی می باشد. برای تسکین درد مفاصل خود می توانید روغن این گیاه را روی مفصل خود ماساژ دهید. همچنین می توانید از برگ های این گیاه ضمادی تهیه کرده و روی مفاصل خود قرار دهید.

  • چای سبز

چای سبز یکی پرفایده ترین چای ها می باشد. این چای دارای خاصیت تسکین دهنده بوده و درد های شما را تسکین می دهد.

طارونه دارای خواصی چون تقویت کننده اعصاب، افزایش نیروی جنسی، آرامش بخش، مقوی قلب می باشد. این گیاه ضد درد بوده و درد مفاصل و استخوان را کاهش می دهد.

کاسنی برای کاهش درد های استخوانی و بهبود رماتیسم مفید می باشد.

مرزه ضد اسپاسم بوده و دارای خاصیت فراوانی برای مفاصل می باشد. این گیاه برای بهبود رماتیسم و کاهش درد های مفصلی مفید می باشد.

این گیاه نیز به مانند دیگر گیاهان، برای تسکین درد مفاصل مفید می باشد.

بالنگ برای تسکین درد مفاصل مفید می باشد. بدین منظور می توانید اسانس این گیاه را روی مفاصل خود ماساژ دهید.

 

برای خرید انواع گیاهان دارویی می توانید به فروشگاه وبسایت اسطوخودوس مراجعه و یا روی تصویر زیر کنید.

 

خرید محصول


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید