تاثیر انواع چای بر کاهش وزن و لاغری

تاثیر انواع چای بر کاهش وزن و لاغری

کاهش وزن امروزه تبدیل به یک صنعت شده است . مردم برای اندکی کاهش وزن هزینه های سرسام آوری را می کنند .

روزانه انواع  دارو ها ، دستگاه های ورزشی  و … تولید می شود تا بازار کاهش وزن داغ تر شود . در تحقیقات اخیر دریافتند چای موجب افزایش متابولیسم بدن و در نتیجه افزایش سوخت و ساز بدن می شود .

چرا چای موجب لاغری می شود ؟

چای سفید ، چای سبز و چای اولانگ بیشترین تاثیر را در لاغری دارند . نوشیدن این ۳ از چای نسبت به سایرین برای کاهش وزن موثر تر می باشد . مصرف این چای ها موجب می شود شما چند کالری اضافه تر بسوزانید !

کاتچین و کافئین موجود در چای رابطه بسیار نزدیکی با کاهش وزن و چربی سوزی می کند . یک مجله امریکایی در سال ۲۰۱۳ منتشر کرد که کافئین موجب تحریک اکسیداسیون چربی می شود . همچنین چای موجب تحریک باکتری های روده شده و موجب افزایش اجابت مزاج می گردد .

برای کاهش وزن تنها نوشیدن چای کافی است . چای به شما کمک می کند تا اندکی چربی بسوزانید و کاهش وزن داشته باشید . برای رسیدن به وزن ایده آل تنها مصرف چای یا هر نوشیدنی دیگر موثر نیست . بلکه باید ورزش مناسب و با برنامه ای داشته باشید . ورزش تاثیر بسیار به سزایی در سلامت دارد . ورزش منظم برای لاغری بسیار تاثیر گذار می باشد . تغذیه مناسب و کم کالری نیز در رسیدن به وزن ایده ال و تناسب اندام بسیار موثر می باشد .

چای متابولیسم بدن را افزایش داده و موجب افزایش چربی سوزی می شود ولی برای کاهش وزن های بالا به تنهایی موثر نمی باشد . بنابراین اگر می خواهد به تناسب اندام مورد نظر برسیداز ورزش ، تغذیه سالم و چای در کنار یکدیگر استفاده کنید .

برای خرید بهترین چای شمال کافی است به قسمت فروشگاه اسطوخودوس رفته و با بهترین کیفیت آن را خریداری کنید . همچنین می توانید بر روی تصویر زیر کلیک کنید .

 

 

خرید محصول


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید