درمان پف چشم با ماسک خانگی

درمان پف چشم با ماسک خانگی

برای همه ما اتفاق افتاده که وقتی از خواب بیدار می شویم با چشمانی پف کرده روبرو می شویم . آیا راهی برای درمان سریع پف چشم وجود دارد ؟ آیا راهی برای از بین بردن حلقه های سیاه اطراف چشم وجود دارد ؟

چشم ها مهم ترین بخش از چهره شما را تشکیل می دهند . در این مطلب ما به شما آموزش می دهیم چگونه از پف چشم خلاص شوید .
پف و سیاهی چشم علت های گوناگونی دارد . خیره شدن بیش از حد به رایانه ، قرارگرفتن در معرض نور خورشید ، کارکردن بیش از حد و خستگی و … از علل رایج ایجاد سیاهی و پف چشم می باشد .

شما می توانید به داروخانه یا فروشگاه مراجعه کرده و از انواع کرم ها و ژل هایی که برای این منظور ساخته شده اند استفاده کنید . با این وجود مرجعه به آشپزخانه از رفتن به هر فروشگاهی نزدیک تر است .

خیار یکی از سبزیجات آبی است که دارای مزایای گوناگونی می باشد . این گیاه دارای مقدار زیادی ویتامین B می باشد . بدین منظور شما احتیاج به یک خیار و مخلوط کن دارید .

طرز تهیه :

خیار را به خوبی بشویید . سپس به قطعات ریز خورد کنید . اگر پوست خیار ضخیم است را ریز تر خورد کنید . آنگاه درون مخلوط کن ریخته تا مایعی مانند ژله به دست بیاید .

طرز استفاده :

این مایع را در اطراف چشم قرار داده و مراقب باشید به درون چشم نفوذ نکند .

مزایا :

– موجب تسکین چشمان تحریک شده می شود .
– کاهش التهابات چشم
– خنک شدن پوست اطراف چشم
– قوی تر شدن پوست ازراف چشم
– روشن شدن پوست
– ارزان بودن و راحتی در تهیه
– بدون عوارض

آلوئه ورا نیز خواص مشترکی با خیار دارد . برای عملکرد بهتر می توانید آلوئه ورا را نیز به مخلوط کن اضافه کنید . بدین ترتیب شما ژلی حاوی خیار و آلوئه ورا دارید .

همچنین می توانید عسل و آلوئه ورا را نیز باهم ترکیب کنید .

بهترین زمان برای قرار دادن این ماسک روی چشم قبل از به خواب رفتن است .


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید