دیگر نگران افزایش رشد سینه خود نباشید

دیگر نگران افزایش رشد سینه خود نباشید

بسیاری از خانم ها تمایل به داشتن سینه هایی بزرگ دارند . بسیاری از خانم ها برای بزرگ کردن سینه خود ، به این خواسته دست به جراحی های گوناگون می زنند .

در این مطلب قصد داریم به شما کمک کنیم تا با راهکار هایی خانگی و سنتی بتوانید با افزایش رشد سینه ، سینه هایی بزرگ و خوش فرم داشته باشید . برخی گیاهان با افزایش فعالیت استروژن  موجب تحریک هورمون های سینه می شود . برای افزایش رشد سینه می توانید از راه های زیر استفاده کنید .

شنبلیله :

از شنبلیله برای رفع یبوست ، کاهش علائم یائسگی و … مفید می باشد . شنبلیله حاوی فیتواستروژن است . این ماده سبب تولید استروژن طبیعی در بدن شما می شود . از این رو سبب افزایش رشد سینه می شود . فیتواستروژن همچنین باعث تحریک تولید پرولاکتین در سینه می شود . این هورمون به مادران شیرده کمک می کند تا افزایش شیر داشته باشید .
دانه شنبلیله نیز دارای ترکیباتی است که موجب سلامت بافت پستان می شود .

بدین منظور کافی است شنبلیله را پودر کرده و با اب مخلوط کنید . از این مخلوط خمیری به دست می آید . سینه خود را به این خمیر اغشته کنید . همچنین می توانید از روغن شنبلیله استفاده کنید . بدین منظور کافی است سینه هایتان را با روغن این گیاه ماساژ دهید .
مصرف شنبلیله در غذا نیز موجب افزایش رشد سینه می شود .

نخل باد بزنی :

نخل باد بزنی به گیاه مردان معروف است . این گیاه برای ناتوانی جنسی مردان بسیار موثر است .
بعد ها تحقیقاتی صورت گرفت و مشاهده کردند حیواناتی که از این گیاه مصرف می کنند ، دارای عضلاتی قوی تر هستند . از این رو به تحقیقات روی این گیاه ادامه دادند . پس مدتی پی بردند که نخل باد بزنی برای افزایش رشد سینه و تحریک پستان ها بسیار مفید است .
از این گیاه می توانید به صورت دم کرده ، قرص ، کپسول و … موجود می باشد . با نوشیدن دو تا سه فنجان از دم کرده این گیاه استفاده کنید .

رازیانه :

رازیانه یکی از مهم ترین گیاهان برای افزایش رشد سینه می باشد . این گیاه نیز مانند شنبلیله دارای ترکیباتی است که می تواند فعالیت استروژن موجود در بدن را تحریک کند . رازیانه رن هاست که برای افزایش رشد سینه استفاده می شود .
دانه رازیانه نیز دارای سطح بالایی از فلاونوئید ها می باشد . این فلاونوئید ها موجب افزایش رشد بافت پستان ها می شوند .
همچنین شما می توانید از روغن و لوسیون این گیاه استفاده کنید . بدین منظور کافی است فقط سینه خود را با روغن این گیاه ماساژ دهید .

سیب زمینی وحشی :

سیب زمینی وحشی به گیاه زنان معروف است . این گیاه به سلامت زنان بسیار کمک می کند . سیب زمینی وحشی موجب سلامت بافت پستان می شود . این گیاه همچنین از سرطان پستان نیز جلوگیری می کند .

شبدر قرمز :

شبدر قرمز موجب تقویت سینه می شود . این گیاه دارای ایزوفلاون می باشد که موجب افزایش استروژن در سینه می شود . افزایش تولید استروژن در بدن موجب افزایش رشد سینه می شود .
بدین منظور می توانید از دمنوش گل شبدر میل کنید . از دمنوش این گیاه می توانید ۲ تا ۳ بار در روز میل کنید .

برای خرید گیاهان دارویی مورد نظر کافی است به فروشگاه وب سایت اسطوخودوس مراجعه کنید .


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید