کاهش التهاب با دمنوش های گیاهی

کاهش التهاب با دمنوش های گیاهی

بسیاری از بیماری های التهابی منشا التهابی دارند. با کاهش التهاب می توانید از به وجود آمدن بیماری های مختلف جلوگیری کنید.

دمنوش های گیاهی اغلب دارای خاصیت ضد التهابی می باشند. التهابات می تواند موجب منجر به استرس اکسیداتیو و بیماری های جدیتر از جمله بیماری قلبی، سرطان، آرتریت روماتوئید، بیماری کرون، آلزایمر ، آسم و .. شود. البته باید توجه داشته باشید که نوع التهابی هم خطرناک نیست. التهابات مفید نشانگر روند بهبودی نیز می باشد.
بهترین دمنوش های گیاهی برای کاهش التهاب، که به تقویت سیستم ایمنی و کاهش سمیت بدن کمک می کنند شامل دمنوش زردچوبه، چای سبز، دمنوش نعناع، دمنوش قاصدک، دمنوش رازیانه، دمنوش دارچین و دمنوش زنجبیل است.

انواع دمنوش برای کاهش التهاب :

این دمنوش برای افرادی که دچار ناراحتی های دستگاه گوارش هستند، مناسب می باشد. زنجبیل دارای ترکیبات ضد التهابی چون گینگرول است که به حذف رادیکال های آزاد کمک می کند.

یکی از قوی ترین گیاهان با آنتی اکسیدانی فراوان می باشد. زردچوبه حاوی یک ماده فعال به نام کورکومین می باشد که می تواند باعث کاهش درد معده و بهبود تعادل باکتری در روده شود که می تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کند.

اکثر مردم به این گیاه به چشم علف هرز نگاه می کنند اما واقعیت این است که دمنوش قاصدک یک چای ضد التهابی قوی است. از این رو می تواند التهابات نقاط مختلف بدن را کاهش دهد.

رازیانه به عنوان یک گیاه ضد اسپاسم و ضد التهابی شناخته شده است . این گیاه برای از بین بردن مشکلات مختلف در سیستم عصبی استفاده می شود.

این دمنوش برای حل کردن التهابات معده، روده و همچنین مفاصل و عضلات بسیار مناسب می باشد.

چای سبز دارای ترکیبات پلی فنل است که دارای خاصیت ضد التهابی و آنتی اکسیدانی است.


چای دارچین دارای خاصیت ضد التهابی می باشد و از ابتلا به بیماری های مزمن جلوگیری می کند.

 

برای خرید انواع گیاهان دارویی می توانید به فروشگاه وبسایت اسطوخودوس مراجعه و یا روی تصویر زیر کلیک کنید.

 

 

خرید محصول


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید