کاهش وزن و لاغری تنها با یک نوشیدنی

کاهش وزن و لاغری تنها با یک نوشیدنی

چای سبز ، گونه ای از چای می باشد که از درختچه کاملیا سیننسیس تهیه می شود . این چای طعم خاکی دارد و به همین سبب کمتر مورد استقبال قرار می گیرد .

این چای دارای خاصیت کاهش وزن و لاغری ، تنظیم قند خون ، تنظیم فشار خون ، تقویت معده ، ضد سرماخوردگی ، رفع بوی بد دهان ، ضد بیماری لثه ، کاهش کلسترول ، تقویت قلب ، ضد پوکی استخوان و … می باشد .

چای سبز حاوی مقادیر قابل توجهی از ویتامین های محلول در آب و مواد معدنی چون روی ، منگنز ، پتاسیم ، نیاسین ، اسید فولیک و ویتامین C می باشد . یک فنجان چای سبز ، از یک پرتقال مقدار بیشتری ویتامین C دارد . همچنین چای سبز دارای مقادیر قابل توجهی آنتی اکسیدان می باشد ، به گونه ای که ، ظرفیت آنتی اکسیدانی این چای از بیست و دو میوه مختلف و سبزیجات بیشتر است .

تاثیر چای سبز بر لاغری :

یکی از مجلات تغذیه امریکایی در سال ۱۹۹۹ تحقیق گسترده ای روی چای سبز انجام داد . تحقیقات صورت گرفته روی افرادی که از این چای مصرف کردند ، خبر از تاثیر چای سبز در کاهش وزن داد . چای سبز خواصی دارد که موجب می شود ، در مصرف انرژی در بدن افزایش یافته و در نتیجه سوخت ساز بدن افزایش یابد . افزایش سوخت و ساز موجب کاهش وزن و لاغری می شود .
بررسی در افرادی که از این چای مصرف کردند ، بیانگر این بوده که این چای موجب حداقل افزایش ۴۰ درصد گرمازایی ذر بدن می شود . همین امر موجب می شود که چربی سوزی در بدن تا حداقل ۴۰ درصد افزایش یابد .
برای کسب نتیجه مورد نظر شاما روزانه باید حداقل ۱۰ فنجان چای مصرف کنید !

بنابراین می توان گفت این چای یک چربی سوز فوق العاده می باشد ، که می تواند چربی های بدنتان را به آسانی بدون کمترین عوارض از بین ببرد . با مصرف صحیح این چای می توانید به تناسب اندام مورد نظر خود برسید . توجه داشته باشید ، مصرف بی رویه این چای مضر بوده و ممکن عوارضی چون اختلال در خواب را در پی داشته باشد . پس درست و صحیح مصرف کنید . همچنین افرادی که ورزش می کنند می توانند این نوشیدنی را قبل از انجام تمرینات ورزشی خود میل کنند و از خواص آن بهره مند شوند .

این چای مفید را می توانید از فروشگاه گیاهان دارویی اسطوخودوس با یک کلیک خریداری کنید .

 

خرید محصول


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید