روشن کردن مو با استفاده از آب لیمو

روشن کردن مو با استفاده از آب لیمو

روشن کردن مو همواره بسیار مورد توجه است . تنها راه برای داشتن موهایی روشن و زیبا رفتن به سالن های زیبایی نیست . شما به راحتی در خانه با استفاده از یک لیمو می توانید موهایی خوشرنگ و زیبا داشته باشید .

در این مطلب ما به شما آموزش می دهیم که چگونه موهایی زیبا داشته باشید .

لوازم مورد نیاز برای روشن کردن مو :

آب لیمو – ۱ فنجان

آب پرتقال – ۱ فنجان

آب گرم – (۱/۴) فنجان

نرم کننده مو – (۱/۴) فنجان (اختیاری)

یک ماسک مو خشک کن

کاسه مخلوط متوسط

یک بطری اسپری خالی

مو برس / شانه

قلموی خمیر (اختیاری)

یک توپ پنبه (اختیاری)

برای تهیه یک فنجان آب لیمو شما به ۴ تا ۵ لیمو متوسط ​​نیاز دارید . برای تهیه یک فنجان آب پرتقال شما نیاز به ۲ تا ۳ پرتقال متوسط ​​دارید . توجا داشته باشید که برای این روش تنها آب پرتقال و لیمو تازه موثر است .

آب گرم را در کاسه مخلوط ریخته و آب لیمو را بدان اضافه کنید . پس از چند ثانیه ، آب پرتقال تازه استخراج شده را به مخلوط اضافه کنید و یک بار دیگر کاملا مخلوط کنید .
در نهایت، مخلوط را درون بطری اسپری بریزید . اگر موهایی خشک دارید برای جلوگیری از خشکی بیشتر یک کرم مرطوب کننده بدان اضافه کنید . توجه داشته باشید کرم ، این مخلوط را به یک ماده کرم تبدیل می کند و ممکن است لازم باشد بطری اسپری را با هر ظرف ذخیره سازی مناسب دیگر جایگزین کنید .

روش کار :

اگر شما به دنبال پوشش کامل هستید ، مواد را ملایم اسپری کرده یا روی مو بمالید . سپس به آرامی شانه بکشید .
اگر می خواهید زیبایی های مو را اضافه کنید ، روش باید متفاوت باشد . برای این کار، شما باید توپ پنبه را در مخلوط اسپری فرو کنید و آن را بخش هایی که می خواهید برجسته شود، بکشید . قسمت های مختلف مو را جدا کرده و اینکار را تکرار کنید .

حالا بیرون بروید و در برابر نور خورشید قرار بگیرید . ۱ الی ۱٫۵ ساعت برای ایجاد تغییر رنگ در مو زمان نیاز دارید . بعد از ۱٫۵ ساعت مخلوط رنگ را مجددا استفاده کنید و سی دقیقه بیشتر در برابر آفتاب قرار بگیرد . بله فرایند روشن کردن مو با آب لیمو وقت گیر است !

موی خود را با آب ساده بشویید . ماسک خریداری شده را روی مو قرار دهید . بگذارید که ۳۰ تا ۴۵ دقیقه بماند . سپس با آب بشویید .

نکات :

– اطمینان حاصل کنید که رنگ های لیمو خانگی خود را بر روی موهای خود در یک روز آفتابی استفاده می کنید .

– اضافه کردن تقویت کننده ( چای بابونه تازه ، دم کرده دارچین ، روغن های تغذیه کننده مانند روغن بادام یا روغن نارگیل ، پراکسید هیدروژن رقیق ، عصاره گیاه کاسیا ، عسل )به ترکیب رنگ موجب تقویت رنگ سایه ها می شود .

– پس از ۳ هفته شما شاهد نتیج زیباتری از این شیوه رنگ مو خواهید بود .

– در ضمن ضد آفتاب را فراموش نکنید.

بخاطر داشته باشید این روش روشن کردن مو ، در افراد مختلف متفاوت خواهد بود .


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید