با نوشیدن چای سبز با سرطان خداحافظی کنید

با نوشیدن چای سبز با سرطان خداحافظی کنید

چای سبز یکی از انواع چای می باشد . این چای دارای خواص فراوانی بوده و برای بدن بسیار مفید می باشد . در این مطلب می خواهی با خاصیت ضد سرطانی چای سبز بیشتر اشنا شویم .


چای سبز طعمی خاکی دارد ، از این رو زیاد خوشایند مصرف کننده نمی باشد .اما این چای یکی از پر خواص ترین انواع چای می باشد که با مصرف روزانه ان می توانید از ابتلا به انواع سرطان جلوگیری کنید . البته ذکر این نکته ضروری است که از مصرف بی رویه آن نیز خودداری کنید . زیرا ممکن است دارای عوارضی باشد .

تاثیر چای سبز بر سرطان پروستات :

طبق تحقیقاتی که صورت گرفته ، مشاهده شده است که مردان ژاپنی نرخ مرگ و میر بسیار کمتری نسبت به دیگر مردان در سایر نقاط کشور دارند . مردان ژاپنی به طور میانگین ۴ الی ۶ فنجان چای سبز ، در روز مصرف می کنند .
در مطالعات دیگری دریافتند که پلی فنل اصلی موجود در چای سبز، به نام EGCG ، مانع از رشد سلول های سرطان پروستات می گردد . بنابر تحقیقات صورت گرفته می توان گفت چای سبز ، در پیشگیری از سرطان پروستات بسیار موثر است .

تاثیر چای سبز بر سرطان پوست :

طبق تحقیقاتی که صورت گرفته استفاده از چای سبز به داشتن پوستی سالم کمک می کند . این چای از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید محافظت کرده و مانع از آسیب آن می شود .
همچنین این چای ضد باکتری بوده و از پوست در برابر عفونت محافظت می کند . چای سبز از بروز هرگونه اختلالات پوستی جلوگیری کرده و مانع آسیب پوست می شود .

تاثیر چای سبز بر سرطان  ادراری و گوارشی :

در تحقیقات بسیار گسترده ای که صورت گرفت مشاهده شد ، زنانی که ۲ یا چند فنجان در روز چای سبز نوشیدند ، به سرطان دستگاه ادراری یا گوارشی کمتر مبتلا شدند .

فواید چای سبز برای پیشگیری از سرطان

افرادی که در هفته یک فنجان چای سبز نوشیدند . بسیار کمتر از کسانی که از چای سبز استفاده نمی کردند ، در معرض خطر ابتلا به انواع سرطان هستند .
این چای همچنین در جلوگیری از مبتلا شدن به سرطان سینه و معده بسیار موثر بوده و کاهش خطر ابتلا به این بیماری را به حداقل می رساند .

این چای فوق العاده را می توانید ، از قسمت فروشگاه اسطوخودوس و یا با کلیک روی تصویر زیر خریداری کنید .

 

 

 

خرید محصول


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید