بارزترین خواص دارچین

بارزترین خواص دارچین

در گذشته دارچین را از طلا با ارزش تر می دانستند . خواص دارچین در طب سنتی بسیار گسترده می باشد .

در زیر با برخی از خواص دارچین بیشتر آشنا خواهیم شد .

خواص :

  • کمک به دیابت :

در حال حاضر درمان قطعی برای دیابت نوع ۲ وجود ندارد . تنها می توان با استفاده از دارو ها و موادی چون دارچین استفاده کرد . دارچین به دو صورت می تواند فشار خون را کاهش دهد . از این رو اثرات مثبتی در خون افراد افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ داشته باشد . همچنین دارچین می تواند مقاومت به انسولین را کاهش دهد . تحقیقات بیانگر این است که مصرف د ارچین می تواند سطح قند خون ناشتا را تا ۲۹٪ کاهش می دهد که می تواند نمونه دیابت نوع ۲ را کاهش دهد .

  • کاهش کلسترول بد خون :

اضافه کردن دارچین در رژیم غذایی برای افرادی که در معرض کلسترول بد خون هستند بسیار موثر می باشد . این گیاه سبب کنترل و کاهش دیابت در بدن می شود .

  • خاصیت ضد عفونی کننده :

دارچین دارای ضد قارچ ، ضد باکتری و ضد ویروسی است . این مسئله به اثبات رسیده است که افزودن دارچین در غذا موجب ایجاد حالت ضد عفونی کننده شود . دارچین یکی از موثر ترین روش ها برای درمان سرماخوردگی محسوب می شود . این گیاه برای درمان سرفه و برونشیت نیز موثر است .

 

خواص دارچین

  • کاهش علائم آلزایمر و پارکینسون :

بیماری های آلزایمر و پارکینسون دو بیماری عصبی هستند که در حال حاضر غیر قابل درمان هستند . مصرف دارچین موجب می شود تا علائم آلزایمر و پاریکسون کاهش یابد و ابتلا به این بیماری به تاخیر بیفتد .

  • ضد سرطانی :

دارچین حاوی موادی است که دارای خواص ضد سرطانی فوق العاده ای می باشد . عصاره دارچین از رشد سلول های سرطانی جلوگیری می کند . بنابراین دارچین با خاصیت انتی اکسیدانی ک دارد ، می تواند سلول های سرطانی را از بین ببرد .

  • خواص ضد التهابی :

مصرف دارچین می تواند التهاب های بدن را کاهش دهد . از این رو دارچین بسیاری از بیماری ها و درد های ناشی از التهاب را کاهش می دهد . بسیاری از سردرد ها می تواند با یک چای دارچین التیام یابد .

این موارد برخی از خواص دارچین می باشد که با آن اشنا شدیم . با این وصف در مصرف آن زیاده روی نکنید . زیرا ممکن است دارای عوارضی باشد .

برای خرید دارچین می توانید به فروشگاه وب سایت اسطوخودوس مراجعه و یا روی تصویر زیر کلیک کنید .

 

 

خرید محصول


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید