براق کردن مو با استفاده از ماسک مو عسل و دارچین

براق کردن مو با استفاده از ماسک مو عسل و دارچین

عسل طبیعی از جمل موادی است برای درمان بسیاری از بیماری ها می توان از آن استفاده کرد . در فصل تابستان مو به مراتب بیشتر دچار آسیب و خشکی می شود . از این رو می توان با تهیه ماسک  مو از آسیب و خشکی پوست جلوگیری کرد .

مواد ماسک مو به راحتی در منزل یافت می شوند . برای تهیه این ماسک مو هیچ احتیاجی نیست از منزل خارج شوید ، چون اکثر مواد آن ها در خانه یافت می شوند . از این رو ماسک های خانگی همیشه مورد توجه بوده اند . ماسک عسل و دارچین موجب ترمیم موهای آسیب دیده شده و براق کردن آن ها می شود .

ماسک مو عسل و دارچین :

برای ساخت ماسک مو عسل و دارچین نیازمند موادی هستید . این مواد را در زیر بیان شده است .
۲ قاشق غذاخوری عسل
۲ قاشق غذاخوری دارچین
۱ کاسه متوسط

طرز تهیه :

تمام مواد تشکیل دهنده را در کاسه ترکیب کنید . این مخلوط را تا مدت زمانی به خوبی هم بزنید . این روند را آنقدر ادامه دهید تا رنگ مخلوط تبدیل به رنگ تیره شود . هنگامی که مخلوط شما به رنگ تیره در آمد باید آن را گرم کنید . برای گرم کردن دو راه دارید . یا با استفاده از مایکروویو یا کاسه مخلوط را درون آب گرم قرار دهید .

طرز مصرف :

چیزی که حائز اهمیت است ، نحوه استفاده از آن می باشد . یک قلم مو مخصوص رنگ مو بردارید . این قلم مو را اغشته به مخلوط کنید . مو های خود را نگه دارید و از ابتدای مو شروع به آغشته کردن مو به مخلوط کنید . همزمان با آغشته کردن ، با قلمو موها را اندکی ماساز دهید . اینقد اینکار را تکرار کنید تا تمام مو و پوست سر شما اغشته با این ماسک شود .
می توانید از یک کلاه دوش استفاده کنید و موهای خود را ۲ الی ۳ ساعت در آن قرار دهید .
پس از گذشت ۲ ساعت موهای خود را با آب گرم به آرامی ماساژ داده و بشویید . از هیچ گونه شامپو و مواد شیمیایی دیگر استفاده نکنید .

 

ماسک مو عسل و دارچین

مزایای ماسک مو :

بوی خوش :

ماسک عسل و دارچین موجب ایجاد بوی خوش در مو ها می شود . این ماسک موجب درخشش مو نیز می شود .

رشد مو :

این ماسک علاوه بر ایجاد درخشش ، تاثیر به سزایی در رشد مو نیز دارد . استفاده مداوم و طولانی مدت از این ماسک سبب بهبود سرعت رشد مو می شود .

هشدار :

قبل از استفاده از این ماسک مطمئن شوید که پوست شما به دارچین و عسل حساسیتی ندارد . همچنین نسب این مخلوط را نیز رعایت کنید . از مواد اولیه مناسب و تمیز استفاده کنید . سعی کنید از مواد خالص و طبیعی استفاده کنید .
همچنین موهای خود را قبل از گذاشتن ماسک به خوبی تمیز کرده و بشویید . مطمئن شوید خاک از روی موهایتان حذف شده است .

 

 

خرید محصول


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید