سم زدایی و کاهش وزن با این ترکیبات معجزه آسا

سم زدایی و کاهش وزن با این ترکیبات معجزه آسا

لاغری و کاهش وزن دغدغه بسیاری از افراد می باشد . در زیر برخی از راه های کاهش وزن و چربی سوزی و سم زدایی را به شما معرفی می کنیم .

نوشیدنی آلوئه ورا :

آلوئه ورا موجب بهبود هضم ، تقویت سیستم ایمنی و سم زدایی بدن می شود . ژل آلوئه ورا را به همراه دو فنجان آب خالص ، آب لیمو مخلوط کنید .

آب هندوانه :

آب هندوانه موجب سم زدایی و رساندن ویتامین و مواد معدنی به بدن می شود . شما می توانید با قطعه ، قطعه کردن هندوانه و قوطه ور کردن آن درون آب و یا به وسیله مخلوط کن آب هندوانه را تهیه کنید .

لیمو و زنجبیل :

آب نیمی از یک لیمو را به همراه اندکی زنجبیل و آب مخلوط کرده و ناشتا بنوشید . این ترکیب موجب کاهش چربی بدن می شود .

لیمو، نعناع و خیار :

لیمو ، برش های نازک خیار را به همراه یک لیتر آب و چند برگ نعنا در یخچال قرار دهید . از این ترکیب می توانید در طول شبانه روز استفاده کنید .

هندوانه ، کیوی و توت فرنگی :

نیمی از یک هندوانه و چند کیوی و چند انگشت توت فرنگی را بشویید . آنها را به یک بطری آب اضافه کنید . برای ۲ تا ۳ ساعت در داخل یخچال قرار دهید . ویتامین های A و E موجود در این مخلوط رادیکال های آزاد بدن شما را از بین می برند و در نهایت سموم را خارج می کند .

تمشک ، گریپ فروت ، خیار، گلابی و نعناع

شما در حال حاضر از ویژگی های چربی سوزی خیار، گریپ فروت و نعناع آگاه هستید . اضافه کردن تمشک و گلابی به این دسته کوچک به افزایش متابولیسم و ​​جلوگیری از سموم تند و زننده موثر است . تمام مواد را خورد کرده و در یک ظرف پر از آب به همراه برخی از برگ های نعناع تازه غوطه ور کنید .

سرکه سیب ، سس سویا ، ریحان ، توت فرنگی و آناناس :

آناناس را به قطعات کوچک خورد کنید . توت فرنگی را برش دهید. آنها را به یک بطری آب اضافه کنید . سرکه سیب سرخ را به اندازه یک بند انگشت کوچک به آنها اضافه کنید . برگ های تازه ریحان را به آن اضافه کنید . بطری را بگذارید تا چند ساعت در یخچال قرار بگیرد . این یک ترکیب ساده با مزایای بسیار می باشد .

هرکدام از ترکیب های فوق را طبق نیاز خود تهیه کرده و میل کنید .


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید