ماسک هایی شگفت انگیز برای کاهش چربی پوست

ماسک هایی شگفت انگیز برای کاهش چربی پوست

صورت به عنوان یکی از برجسته ترین عناصر زیبایی محسوب می شود . مرطوب کردن و تمیز کردن پوست یکی از روش های مفید معمول پاکسازی پوست است . ماساژ پوست موجب افزایش گردش خون در صورت می شود . روش های بیان شده در زیر به شما برای پاکسازی پوست و کاهش چربی پوست کمک می کند .

ماسک نارنجی :

آب پرتقال را به پوست له شده پرتقال اضافه کنید . هنگامی که مخلوط حاصل به شکل ماسک در آمد ، آن را روی پوست صورت خود قرار دهید . این ماسک نارنجی یک منبع بسیار غنی از ویتامین C است که به طور موثر در درمان جوش ها موثر است . یکی از عوامل ایجاد جوش چربی پوست است .

رزماری :

شما می توانید یک مرطوب کننده موثر با استفاده از رزماری بسازید . چند قطره رزماری و ۲ قاشق غذاخوری آب آلوئه ورا باهم مخلوط کنید . از گل های تازه رزماری نیز می توانید استفاده کنید ، در این صورت گل های رزماری را با یک فنجان آب جوش مخلوط کنید . این روغن بی نظیر را می توانید روی پوست ریخته و پوستتان را ماساژ دهید .

لیمو و آلوئه ورا :

لیمو، یکی دیگر از منابع غنی از ویتامین C است که موجب کاهش چربی پوست می شود . مخلوط لیمو و آلوئه ورا موجب داشتن پوستی نرمی و لطیف است . آلوئه ورا موجب مرطوب شدن پوست شده و خشکی ناشی کاهش چربی پوست را کاهش می دهد .

عسل و لیمو :

عسل و لیمو مخلوط کنید تا پوست تمیز و پاک شود . یک قاشق چای خوری عسل را در یک کاسه ریخته و مقدار مشابهی از آب لیمو را به آن اضافه کنید . به آرامی روی پوست قرار داده و بعد از مدتی آن را بشویید . لیمو موجب کاهش چربی پوست و عسل موجب افزایش نرمی پوست می شود .

استفاده از آب گل رز ، آلوئه ورا ، روغن چای ، لیمو از جمله مواد مفید برای تقویت و کاهش چربی پوست هستند .


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

گفتگوها
  1. سلام

    مطالب پوست و مویی که میذارین خیلی خوبه، فقط من بعد استفاده از ماسک های بالا پوستم خیلی خشک شد چیکار کنم؟

    1. سلام خوشحالم مطالب مورد توجه شما قرار گرفته . توصیه می کنم بعد از هر ماسک کاهش دهنده چربی از یک کرم مرطوب کننده (فاقد چربی) استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید