تناسب اندام با نوشیدنی لاغری

تناسب اندام با نوشیدنی لاغری

تناسب اندام یکی از دغدغه های مهم افراد می باشد . ورزش، تغذیه مناسب، پرهیز از فست فود و … همگی در داشتن تناسب اندام بسیار موثر می باشد .

در کنار تمامی راه های لاغری، می توان بجای استفاده از نوشیدنی های ناسالم و چاق کننده، از نوشیدنی هایی که سبب کاهش وزن می شود استفاده کرد . در اینجا ما چند نوشیدنی لاغری به شما معرفی می کنیم که نه تنها به شما آسیبی نمیزند بلکه سبب کاهش وزن نیز می شود .
نوشیدنی ها دارای کالری کمتری نسبت به مواد غذایی جامد هستند. همچنین می توانند با ترکیبات منحصر به فرد متابولیسم را تحریک کرده و هضم را بهبود بخشند . از طرفی گرسنگی را کاهش می دهند . تمام این موارد سبب می شود تا شما به تناسب اندام ایده آلتان برسید. 

آب لیمو :

آب لیمو یک نوشیدنی لاغری قوی می باشد زیرا می تواند از گرسنگی شما جلوگیری  کند . شما می توانید اندکی آب لیمو به آب نوشیدنی خود اضافه کنید . این کار به متابولیسم بدنتان نیز کمک می کند . همچنین مواد سمی را از بدنتان دفع می کند.

همچنین می توانید آب لیمو، چند برش خیار و نعناع را درون آب ریخته و به مدت ۱۲ ساعت در یخچال قرار دهید و سپس میل کنید .

چای سبز :

شاید معروف ترین نوشیدنی کاهش وزن، چای سبز باشد. فلاونوئیدها و سایر آنتی اکسیدان های موجود در چای سبز سبب کاهش رسوب چربی و تنظیم میزان انسولین و قند خون در بدن می شود. مطالعات نشان داده اند که نوشیدن ۱-۲ فنجان چای سبز موجب می شود روزانه ۱۰۰ کالری بسوزانید.

آب گریپ فروت :

تحقیقات نشان داده است یک لیوان کوچک از آب گریپ فروت قبل از هر وعده غذا می تواند سبب کاهش مصرف کالری تا ۲۵ درصد شود. گریپ فروت همچنین  بدن را از ابتلا به دیابت محافظت می کند. از رو متابولیسم بدن را افزایش می دهد.

دمنوش بابونه :

دمنوش بابونه یکی از بهترین نوشیدنی لاغری می باشد. این دمنوش سبب کاهش وزن سریع شما می شود. دمنوش بابونه همچنین هضم را بهبود می بخشد. از این رو بهتر است قبل از هر وعده غذایی یا قبل از خواب این دمنوش را میل کنید.

شیر بدون چربی :

شیر بدون چربی یکی از نوشیدنی بسیار مفید محسوب می شود . شیر کلسیم بالایی دارد و به کاهش اشتها کمک می کند .

قهوه سیاه :

مصرف به اندازه قهوه می تواند متابولیسم بدن را افزایش دهد. توجه داشته باشید مصرف بیش از حد قهوه به سبب دارا بودن کافئین می تواند وابستگی ایجاد کند.

چند میوه :

صبح خود را با میکس چند میوه در مخلوط کن شروع کنید . برای این کار شما تنها به یک مخلوط کن و چند میوه نیاز دارید . این نوشیدنی سبب افزایش سوخت و ساز بدن شما می شود.

توجه داشته باشید مصرف هرکدام از نوشیدنی لاغری بالا به میزان زیاد می تواند مضر باشد .


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید