چند نوشیدنی چربی سوز بسیار ساده برای کاهش وزن

چند نوشیدنی چربی سوز بسیار ساده برای کاهش وزن

کاهش وزن و لاغری یکی از دغدغه های بسیار مهم می باشد . افراد بسیاری با اضافه وزن دست و پنجه نرم می کنند . از این در فصول گرم سال نوشیدن ، نوشیدنی هایی خوش طعم در عین حال چربی سوز از جمله مواردی است که می تواند به کاهش وزن کمک کند.


در زیر دستور تهیه چند نمونه نوشیدنی خنک که دارای خاصیت چربی سوزی بوده و همچنین موجب دفع سموم از بدن می شود را تهیه نموده ایم.

آلوئه ورا :

آلوئه ورا در بهبود هضم، تقویت سیستم ایمنی و سم زدایی بسیار موثر است . از این رو مایع شفاف آلوئه ورا را گرفته و با دو فنجان آب مخلوط کنید . به این نوشیدنی می توانید آب لیمو تازه نیز اضافه کنید .

لیمو و زنجبیل :

لیمو و زنجبیل مواد طبیعی دارای خاصیت سم زدایی هستند.  از این رو، با اضافه کردن آب نیمی از یک لیمو و یک زنجبیل به یک بطری آب می توانید نوشیدنی چربی سوزی را تهیه کنید .  هر روز صبح آن را با معده خالی بنوشید و ظرف چند ماه از چربی های بدن خلاص شوید .

لیمو، نعناع و خیار :

برش های نازک خیار به همراه لیمو و چند برگ تازه نعنا را به یک کوزه پر از آب و یا بهارنارنج اضافه کنید و آن را در یخچال قرار دهید و در طول شبانه روز بخورید.  این ترکیب باعث افزایش هیدراتاسیون ، هضم و سم زدایی می شود .

هندوانه، کیوی و توت فرنگی :

تکه ای از هندوانه ، چند کیوی و چند توت فرنگی را بشویید.  آنها را به یک بطری آب اضافه کنید و برای ۲ تا ۳ ساعت در داخل یخچال قرار دهید.  ویتامین های A و E موجود در این آب ، رادیکال های آزاد از بدن شما را از بین می برند و در نهایت سموم را خارج می کنند .

خیار، گریپ فروت، لیمو :

این ترکیب در کاهش وزن بسیار موثر است.  پوست خیار را بریزید و نصف خیار تازه را خرد کنید ، نیمی از گریپ فروت متوسط ​​را برش دهید ، لیمو را به حلقه های نازک بریزید و تمام این ها را به یک پارچ پر از آب اضافه کنید.  آن را در یخچال برای ۳-۴ ساعت بگذارید و سپس میل کنید .

تمشک ، گریپ فروت ، خیار ، گلابی و نعنا :

شما در حال حاضر از ویژگی های چربی سوزی خیار، گریپ فروت و نعناع آگاه هستید.  اضافه کردن تمشک و گلابی به این دسته کوچک  به افزایش متابولیسم و ​​جلوگیری از سموم موثر است.  تمام مواد را در یک بطری پر از آب به همراه برخی از برگ های نعناع تازه غوطه ور کنید.

سرکه سیب ، سس سویا ، ریحان ، توت فرنگی و آناناس :

آناناس را به قطعات کوچک خرد کنید و توت فرنگی را برش دهید . آنها را به یک بطری آب اضافه کنید . سرکه سیب سرخ به اندازه یک بند انگشت به آن اضافه کنید . چند برگ های تازه ریحان  به آن بیفزایید .بطری را بگذارید تا چند ساعت در یخچال قرار بگیرد.

دقت داشته باشید که در مصرف هر کدام از نوشیدنی های فوق زیاده روی نکنید .

 


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید